Els alumnes d’Infantil han participat en un taller de primers auxilis amb na Bàrbara, infermera del centre de salut de Cala d’Or. A través de la música i el moviment, han après nocions bàsiques de cura i ajuda en situacions d’emergència. Ha estat una experiència molt enriquidora i educativa.
Telegram classe